U nás sa reklamácie/výmeny báť nemusíte

Možete sa spoľahnúť

Reklamácie sa vždy snažíme vybavovať rýchlo a bez starostí, nakoľko spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá.

Jednoduchá výmena

Stačí ak vyplníte reklamačný alebo výmenný hárok a po prijatí Vám obratom zašleme náhradný produkt

Vaše Peniaze nedržíme

Po vybavení potrebných krokov reklamácie Vaše peniaze zbytočne nezdržujeme a pošleme Vám ich najneskôr do 14 dní.

Času máte dosť

Na výmenu alebo vrátenie kabelky, ruksaku, peňaženky alebo iného produktu z nášho e-shopu máte 14 dní od doručenia.

Tím Bellakabelky.sk verí, že základom kvalitného internetového obchodu nie sú len najnižšie ceny a množstvo ponúkaného sortimentu, ale hlavne osobitný prístup, kvalitný zákaznícky servis a hladký priebeh vybavovania objednávok. Po odoslaní zásielky to pre nás nekončí. Dbáme na kvalitný popredajný servis a bezproblémové reklamácie.

Ako postupovať pri reklamácii, vrátení alebo výmene

  • V online reklamačnom formulári vyplňte všetky údaje vrátane čo najpodrobnejšieho popisu závady. Ideálne je, ak viete k reklamácii priložiť aj fotografie poškodenia produktu.
  • Po odoslaní formulára Vám bude na mail zaslané potvrdenie prijatia reklamácie spolu s pridelením číslom reklamácie.
  • Po spracovaní reklamácie Vám bude zaslaný formulár, ktorý jednoducho vytlačíte, vyplníte a podpíšete.
  • Poškodený produkt nám následne pošlite na našu adresu Bellakabelky.sk, Mlynská 312/16, 92522 Veľké Uľany spolu s vyplneným reklamačným formulárom. Všetky potrebné informácie nájdete aj na formulári. Po prijatí reklamácie na našej adrese Vás samozrejme budeme informovať o ďalšom postupe.
  • Reklamačný formulár

    Reklamačný poriadok

    Stiahnúť

    Reklamačný hárok

    Stiahnúť

    Odstúpenie od zmluvy

    Stiahnúť

    Starostlivosť o produkty

    Stiahnúť